Zavedení nového vizuálního jazyka C&A při příležitosti kompletních rekonstrukcích klíčových prodejen v Rakousku, Maďarsku, České republice a na Slovensku.
Projekt modernizace vzhledu prodejen je součástí celoevropské post-pandemické transformace značky s cílem posílit její image high-quality Fashion za dostupnou cenu A Díky cobrandingu s nákupními centry přiblížit značku zákazníkům.
Produkty
Písmena a loga, reklamní atiky, vstupní portály, reklamní panely
ODVĚTVÍ
Maloobchodní sítě / Fashion
TYP
Mezinárodní řetězec,
1,400+ lokalit
Výzvy
Rebranding módního řetězce C&A v ČR, SR, Maďarsku a Rakousku přinesl několik klíčových výzev:
- Personalizace – navrhnout způsob, jakým C&A do svého brandingu začlení místní prvky, například název konkrétního obchodního centra, aniž by byla upozaděna jednotná mezinárodní vizuální identita.
- Velkoformatovost – od menších světelných log a uličních výsrčí přes reklamní atiky a vstupní portály až po monumentální velkoformáty log dosahující velikosti přes 3 metry.
- Konzistence napříč trhy – zajistit jednotný vizuální styl ve všech čtyřech zemích, přičemž každá využívá různé formáty brandingu a tím má i odlišné požadavky na lokalizaci mezinárodního designu.
- Odolnost a kvalita materiálů – návrh prvků interiéru a exteriéru, které odolají rozdílným klimatickým podmínkám a každodennímu provozu.
- Koordinace instalace – řízení logistiky a synchronizace instalace s dalšími stavebními a rekonstrukčními pracemi partnerů odpovědnými za kompletní rekonstrukci prodejen.